Bizita kontadorea

miércoles, 19 de noviembre de 2014

IKASKUNTZA GURPILAK ( amaierako partea)

Ikaskuntza gurpinek lanari amaiera emateko, hurrengo Prezzia eraiki dugu, lan guztia laburbildu nahian, eta honekin egingu dugu gure aurkezpena klase aurrean:




Azken taldea izan garenez, gainerako ikasleen atentzio falta nabaritu egin da. Horrek nire urduritasuna handiagotu du eta ez naiz eroso sentitu. Den den, aurkezpen asko izan dira eta nahiko astuna izan da klasea, beraz, normala da gauza hauek pasatzea.Hala ere, nire aurkezpenari buruz zera esan behar dut, oso harro nagoela eindako lanaz, lau taldekideen artean eginbeharrekoa adostu dugulako, lana egiten, testua irakurtzen, laburbiltzen... denbora eman dugulako.

Hau esan ostean, aipatu beharra daukat ez ginela aurkeztu genuen talde bakarra, talde gehiagok ere aurkeztu zuten:

Talde askok  Powtoon bideoa eginez aurkeztu zuten baina gehienetan  ez zen ondo entzuten. Beste talde batek  "movie maker"arekin egin zuen, eta nire ustez, intonazio eta abiadura egokiagoak zituen. Kasu honetan Eskola 2.0 kontzeptua azaldu ziguten.


Laburbilduz, nire ustez ikasketa gurpilak ez du merezitako arreta klasean. Gainera, nire ustez horrela guri tokatu zaigun gaia ez zuen arretarik izan klasearen partetik azkenak ginelako.Hala ere, interesgarria da hezkuntzan, batez ere umeen garapen globala izateko  proiektu hauek lantzea baina beste baliabide eta moduak ere kontuan izan behar dira, azkenean talde bakoitzak berean bakarrik zentratu da eta, adibidez niri, ez zaizkit geratu besteen gaien idei asko.

No hay comentarios:

Publicar un comentario